Santapan Rohani


Random Hadith Widget

Thursday, August 19, 2010

Luahan Rasa : Kasut Adidas

Melihatkan kasut ana yang dah rosak dan hampir terjelir macam lidah buaya, ana pun ambil keputusan untuk tukar kasut baru. Lagipun dah nak raya ni, bolehlah ana pakai masa raya nanti. Nama kasut ni Adidas Supernova.






Tapi ana ingatkan ana sorang je yang minat kasut ni..



7 comments:

  1. kucing pun nak juga... kucing-kucing minta la kat abng azim... hehehhe dua pasang tau... baru cukup untuk kaki kucing hahaha

    ReplyDelete
  2. dia nak buat tempat tidoq je... bukan nak pakai pun..

    ReplyDelete
  3. comel kan dia posing...
    takpe, dah nama makhluk mestilah comel..

    ReplyDelete
  4. salam...

    wah..comelnye meow...
    kasut tu mmg cntik ^^

    ReplyDelete
  5. salam.. terima kasih..
    kucing tu lagi comel dari kasut tu. hu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Waktu Solat